Ryggfan..

Vad har jag lyckats med nu då?? Ont gör det och stel känner jag mig... Hoppas det går över tills imorgon annars vette fan hur jag ska orka åka till borlänge...
Tänkte åka dit en sväng och gå till ÖF om Alexander inte är lika snuvig som idag, man vill ju inte bli lynchad av andra morsor/farsor som blir livrädda när dom ser en prick snor utanför en nästipp.
Han har ju inte haft feber sen i måndags och då var det bara litegrann så det borde funka.
Jag är i behov av kläder.... nåt fruktansvärt... jag har byxor eller ja leggings heter det väl men ingenting att ha till dom! Det är inte pengarna som är det största problemet heller, det är att jag har noll koll på vad jag passar i... jag behöver ha med mig en pers. shopper. Nån som har koll, nån som kan dölja mina mindre smickrande attribut med snygga kläder och inte tält eller nåt tantigt.
Nån som känner dig villig att anta uppgiften?
Det kan bli svårt jag vet men hur skönt vore det inte med en summa pengar och sen bara släppa lös någon kunnig att samla in några plagg och man har bara lite att säga till om själv.
Jag måste!!!!! Nuuuu!!!!

Kommentarer
Postat av: Raki

Jag köpte en skjorta idag som va typ oversize men på ett bra sätt. Inte tält :) och en skjortklänning. Sånt passar ju skitbra till tights, du skulle passa i sånt ju finns massor av sånt på H&M nu :) vi kan gå och kika nån dag om du vill?????

2010-09-02 @ 22:56:39
URL: http://tikkamasalan.blogspot.com
Postat av: Baki

ja det kan vi väl göra? Kläder till Lördagen har jag men inte till nån annan dag!

2010-09-03 @ 06:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0