Inskolning

Imorgon blir min lilla bäbis ett barn. Han ska börja på dagis! Jag satt och tittade på kort på honom när han var nyfödd idag och först tittade jag på skärmen, sen på Alexander när han lekte brevid mig o så på skärmen igen och tillbaka. Det är ju helt sjukt vad fort det har gått.... Han är ju stoor nu! Fast ändå är han min bäbis =) jajaja fjantmamman har talat.
Vi var på ÖF i borlänge idag och han sprang o kring och lekte som om jag inte ens var där, ibland kom han och gav mig nån grej bara men sen var det fullt ös igen. Tror inte det blir några problem för honom på dagis men vem vet.
Nu ska jag fortsätta kolla på världens töntigaste film ever... Miss secret agent.
Undrar om Sandra är stolt över dom filmerna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0