Idag är jag less..

Så fruktansvärt less på folk. Jag är less på folk som är less också vilket betyder att jag är less på mig själv.
Jag tror inte det finns en enda jag skulle orka umgås med idag, jag skulle bara vilja åka ut i skogen med dvd-boxen satc och massa saker att äta o bara skärma av från alla andra ljud och människor.
Det känns som att någon har dragit ner min rullgardin men jag får ändå inte sova?
Ni vet dom där dagarna när man verkligen hatar alla ljud? Idag är en sån dag. Det enda ljudet jag skulle kunna tänka mig är Alexanders babbel och skratt men han gör ju även andra ljud som är skitdryga att lyssna på. Som tex. när han går omkring o ylar, uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh i tid och otid föratt han är förkyld nu och vill ha 100% uppmärksamhet men han vill ju ändå inte att jag ska bära honom eller krama honom. Han vet inte vad han vill helt enkelt och det vet inte jag heller ibland. Det är liksom inte grin heller och inte skrik men det är förstadiet till det så det kan när som helst bryta ut i endera det ena eller andra.
Nej nu ska jag nog gå in i köket och kolla om jag orkar diska eller om jag ska skita i det o dricka en nutrilett till lunch istället.
Jag vägrar laga mat när det är disk i köket.
Surfittan, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0