Förkyld.

Finns det onödigare än förkylningar? Njaa jag skulle inte tro det men som tur är finns det ipren och ett slut på eländet.
Den här veckan som kommer har jag fullspäckat shema för första gången tror jag haha eller ja, man har ju alltid hundra tusen saker att göra hemma och så men inte när jag ska ränna runt massa.
Måndag ska jag jobba
Tisdag jobba och sen åker med bästa Bäcshteen till Midde och Sidney som fyllt ett år (!) med present
Onsdag blir det dagis en sväng på förmiddagen och sen möte i borlänge
Torsdag vet jag att det var nåt men jaghar glömt vad nu haha hoppas det dyker upp då..
Fredag jobba, hämta Lill på dagis o sen hem o umgås med Erik och Robert
Skoj skoj =)
Nu är min syster snart på ett plan till USA!!! Helt sjukt va långt bort hon ska och jag är nervös och rädd men också så himla glad att hon får möjligheten att åka, det behöver hon. Få känna att hon kan själv liksom utan att mamma ska vara där o peta o gröta och även jag haha jag är också bra på det.
Planet lyfter om en timme och en kvart.... då ska hon vara uppe i ett plan hur högt som helst haha det är heeelt sjukt det.
Men det ska bli kul att få se kort därifrån sen och höra om resan men ska jag vara ärlig så har jag nog inte fattat än att hon ska åka =)
Jag längtar efter Emma Anna Elisabeth Bergsten!! Vi hinner inte träffas ens i närheten så mycket som jag skulle vilja men det är väl vuxenlivet det, hej och välkommen jobb och barn, hejdå fritid och sånt.
Nej vad pessimistiskt det lät.. jaja nu ska jag tråla vidare, tvätten hänger inte sig själv tydligen fast jag har väntat i över en timme.. och det ska vara 2010?

Kommentarer
Postat av: Räkan

Jag längtar efter dig också Bettan :)

Jävligt dåligt att inte tvättjävuln hänger sig själv..

2010-09-26 @ 15:26:55
URL: http://tikkamasalan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0