Familjen sover och jag funderar..

Jag satt härom kvällen och tittade på olika bloggar, Kissies bl.a, nån på finest o.s.v.
vad är det som har gått fel??? Vad hände liksom? Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag var Kissies mamma, bara som exempel nu.. Hon har ju blivit ett monster! Jag skulle gråta mig till sömns varje natt som hennes stackars mamma och undra vad i helvete jag gjort för fel och varför detta spraytanade freak har ätit upp min dotter?
Och hon är ju inte ensam om att se ut och bete sig sådär heller, det är ju nästan det som är mest tragiskt av allt..
Jag försöker tänka mig hur hon såg ut innan alla operationer och utan det superstora håret som gör att hon ser ut som en sån där docka med liten kropp och stort huvud.
Hon var säkert hundra gånger sötare och framför allt: NATURLIG! Jag kan inte fatta att folk vill se ut sådär!
Jag är verkligen långt ifrån perfekt men jag har hellre min sladdriga jag-har-fött-barn-mage och lite mindre läppar och narutlig hudton än att se ut sådär.
Tänk er om stureplan skulle brinna ner med alla dessa plastdockor i, snacka om giftig rökutveckling...
Jag vet att jag är fördomsfull och det handlar inte alls om att jag är avundsjuk för jag är så långt ifrån sådär ytlig och självupptagen som dom är men jag tycker det är tragiskt att dom som redan är söta och ser bra ut förstör det med att göra om sig så extremt?!?! Ok, större tuttar, fine. Jag skulle också kunna tänka mig att fixa lite här och där men bara marginella saker, INTE två bowlingklot eller läppar som ser ut som jag har gått en vända i ringen mot självaste Mike Tyson.
Måste det inte ha blivit nåt fel nånstans?
Är det här framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0