Tom.

Det är vad jag känner mig just nu. Jag har ju gått och fasat för den här dagen och försökt förneka att den någonsin måste komma men nu är den här. Nu är jag mätt på skitsnack och gamla djupa sår har rivits upp rejält så till den milda grad att jag måste ta hjälp föratt läka dem.
Det känns som att jag står med ena foten ut för ett stup och den andra på marken, som att det bara är en liten knuff som behövs för att jag ska ramla över kanten.
Jag trodde jag hade en liten utbyggd avsats som jag stod på med ena foten men det har bara varit en fantasi om att kunna förtränga något så mycket att det inte finns längre. Men det gör det. Det kan inte försvinna genom att förträngas.
Jag har ju vetat om det men jag har lyckats så bra med att sätta upp pjäsen som går under namnet: Det man inte tänker på har aldrig hänt. Det kan också liknas vid en skiva som jag spelat over and over hela mitt liv med samma namn. Nu har ridån gått ner, skivan är för repig för att fungera och då kommer tystnaden. Den där som tvingar en att tänka. Inget kan distrahera längre, nu är stunden kommen att ta tag i det och börja bearbeta.
Börja vandra på stigen av öppna infekterade sår med mina saltfyllda skor.
Det måste göras, måste måste måste.

Kommentarer
Postat av: Bergstens kulla

My little friend! My best friend!! Du är stark och modig och kommer att fixa detta galant även om det kommer att vara jobbigt! Men jag finns här och fångar upp dig varje gång du känner att du håller på att tappa fotfästet. LOVE YOU!

2010-10-19 @ 05:51:21
URL: http://tikkamasalan.se
Postat av: Bloggarn

Tack det vet jag att du kommer göra för du finns alltid för mig, det är en av dom få saker i livet som jag känner att jag kan lita på, att du är världens bästa vän! och du vet att det är ömsesidigt också, vi är ju som två ärter i en paj vi =)

LOVE YOU TO!!

2010-10-19 @ 06:50:37
Postat av: Carro

Men Sasch... Du uttrycker dig så himla vackert. Jag hoppas verkligen att du stannar kvar på marken och dras lite längre bort från stupet. Vet hur jobbigt det är med alla dessa gamla saker som ligger och gror. Men du är då en av de snällaste och mest omtänksamma personer jag nånsin har träffat. Och en av de starkaste!! Ta hand om dig!!! massa kramar

2010-10-19 @ 09:09:50
URL: http://www.mammacajjjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0