Nån slags lista

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Jonas, Alexander, Emma och Bjuggen

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Torkade spyor

3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Åt gulashsoppa, hur jag nu kunde bli sugen på det efter ovanstående..

4. Vad hände dig 1993? - Antagligen inget värt att komma ihåg iallafall

6. Tre ord varför du sist spydde? - många enheter alkohol

7. Vilken färg är din hårborste? - Svart

8. Vad köpte du sist? - Nyponsoppa, ipren och tvättmedel

9. Vad fick du senast i present? - Kommer faktiskt inte ihåg

10. Vilken färg är din dörr? -  vit

11. Var förvarar du dina pengar? - Banken

12. Hur var vädret igår? - Kallt och regn tror jag

13. Vart kramades du sist? - I soffan med Alexander

14. Vad ser du fram emot? - En dag med Emma Bergsten

15. Vad är 15? - siffran före 16 och efter 14

16. Vilken skostorlek har du? -37

17. Vill du klippa dig? - ja helst en gång i månaden eller mer

18. Är du över 25? - Ja

19. Pratar du mycket? - Ja verkligen, för mycket ibland

20. Kollar du på O.C.? - ja när det gick på tv följde jag det slaviskt med Bergsten som bästa sällskap =)

21. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej men jag är en x-men

22. Känner du någon som heter Steve? - Nej men det finns folk som heter så vet jag

23. Hittar du på egna ord? - jorå, det händer väl

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Jag var mer förut, det börjar gå över

26. Vad har du för mobil? - en sån där sony ericsson

27. Vem ringde dig sist? -Bjuggen

28. Biter du på naglarna? - Nej

29. Har du lockigt hår? - Verkligen

30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Förhoppningsvis Bruce men också gärna peace and love i sommar

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - ingen i mitt liv men många i min omgivning

32. Hur många gånger har du svurit idag? - Ja det gör jag jämt

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - Förbannade, kuk, helvete ( av dom fula alltså)

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? -Njaaeee, har jag?

35. Ska du jobba imorgon? - Imorgon är det lördag så då jobbar jag inte

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Jonas eller Alexander

37. Vad borde du göra nu? - Duscha och bestämma film

38. Har du något smeknamn? -Ja det finns en hög, bl.a: Tuss, sirre, sigge o lite fler

39. Sover du mycket? - jag önskade att jag kunde sova mer så nej

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - shutter island

41. Vad ska du göra på lördag? - Hänga med barnet och glo på tv kanske

42. När var du ute sist? - typ 2 veckor sen med syrran o hennes kompis samt Bjuggen

43. Har du gråtit idag? - Nej

44. Är du en glad person? - Ja det får jag nog säga men jag kan bli jävligt arg också

45. Har du roligt nu? - Nej men hur ofta är det roligt att sitta vid datorn då?

46. Vad äter du helst? - Pasta med nåt gott

47. Vem var du med sist? - jag var väl med dom här hemma

48. Vad heter din mamma? - Susanne

49. Vad är hela ditt namn? - Sara katarina

50. Tycker du om någon just nu? - JA!


Kommentarer
Postat av: Bruno

Haha vad jag skrattade när det stod att du var x-men. Ja jag skrattade åt mycket av det du skrev :) humor-Sirre :) vilken rolig lista. Måste nog jag också göra tror jag. PUSS!!

2010-11-05 @ 20:37:18
URL: http://tikkamasalan.blogspot.com
Postat av: Bruno igen

Haha neeej att du åt gulasch-soppa idag efter spyornas erövring fattar jag inte!

2010-11-05 @ 20:39:20
URL: http://tikkamasalan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0