Ska jag orka göra en irish?

Det är just nu den stora frågan i mitt huvud. Ska jag orka vipa grädden, brygga kaffet.... jag vet ju att det är värt det i slutänden så jag borde verkligen göra det. Hungrig är jag också... önskar att man kunde bli mätt på irish coffee. Klart man kan om man dricker många nog men jag tror jag däckar av innan jag hinner känna det iallafall.
Min son har fått för sig att vakna typ hundra gånger per kväll/natt (klart det inte är hundra men det känns som det, ok, 3-4 då.) börjar fundera på om han har nattskräck? Det finns ju något sådant har jag hört, han vaknar och gallskriker, jag lägger ner honom igen och ger nappen och då i de flesta fall somnar han direkt, annars kan det krävas välling och både det ena och det andra innan han somnar om.
Hoppas det inte håller i sig länge till, det börjar ju kännas som spädbarnstiden all over again.
Jag är vekligen sunking nu, jag duschade igår och tvättade inte håret, varit ute i regnet och promenerat idag med mitt skitiga hår som bara blev skitigare och skitigare för varje steg. Kom på att jag inte hade deo heller så jag måste verkligen ha luktat glass och tårta när jag var hos Madde idag. Det dyker väl upp nån räkning från anticimex i dagarna kanske.
Eller en soctant som har blivit uppringd av någon som såg mig gå från rusta idag, jag kan måla upp en bild här:
Sunkiga mjukisbrallor, uppsatt fett och skripigt hår, mörka ringar under ögonen och ungefär 3 icakassar därunder också, ammningsbh som inte är smikrande för siluetten direkt, foppaskor och ingen jacka... i spöregn...
Om jag hade sett mig själv så hade jag nog också ringt och anmält mig, hon måste ju gå på crack hade jag tänkt.
Man kan ju hoppas att soctanten själv har barn så man har en sportslig chans att försvara sig iallafall.
Nu ska jag fan sätta på det där kaffet så det blir nån irish för den slitna crackmorsan.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nå blev det någon irish?

2010-07-23 @ 19:36:52
URL: http://jokerjojjee.blogg.se/
Postat av: Bloggarn

nej jag orkade inte vispa grädden haha jag halvdog på soffan istället

2010-07-24 @ 10:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0