Lugnet är här

Nu sover vilden, somnade själv utan att vråla alls, helt sjukt =) Men det är ju skönt för oss båda, kan ju inte vara så kul för honom heller att skrika o vara ledsen när han  ska sova.
Vi har haft syrran på besök i helgen, vi har väl mest glott på film och setat på fejjan som man gör i vanlig ordning, skönt slappt häng liksom =)
Idag är jag inte förbannad på nåt och av någon anledning så har jag som mest att skriva om jag är arg eller ledsen på något. Man kanske borde bli aggressiv på heltid?
Det blir iallafall ghost på tv ikväll det kan jag lova, en av mina gamla favvisar från uppväxten och jag är fortfarande en sucker för 80-tals filmer, eller det kaqnske är en från 90? Ja hursom, bra skit är det iallafall.
Gud vilket givande inlägg, jag borde ju få nåt slags bloggpris..

Kommentarer
Postat av: Morbror

Tja det var ju ett givande inlägg. Fick ju reda på att du fortfarande gillar den gamla rullen. Bara för lite dryg info. Den släpptes 1990. Var bara tvungen att kolla upp det ;)

Ha det så bra.

2010-07-15 @ 17:25:23
URL: http://jokerjojjee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0