Utkast: Aug. 1, 2010

Om det är någon som har undrat hur arg min son kan bli, jag betvivlar detta men här kommer iallafall ett bildbevis.
Men han är så sjukt söt också så det väger över, här hoppar han omkring på slältträffen igår i Torsåker
Nu sitter min bror här och ska hjälpa mig med att fixa till bloggen, han tycker att jag inte ger den nog med uppmärksamhet designmässigt.....det finns en bra förklaring till det: Jag skolkade på VARJE databaserad lektion under hela gymnasietiden! jag kan endast surfa på nätet, thats it! Men jag är bra på andra saker, typ paj.
Imorgon kommer Eva hit med sina små avkommor och sen kommer även Emma min bästa guldstjärna och ska hänga lite. Hon får alltid paj när hon kommer hit hehe men gött är det!
Idag har jag inget vettigt alls att printa ner men imorgon blir det säkert en hel del, ska försöka börja lägga in kort också lite of på er!

Kommentarer
Postat av: kungen emil

snygg design du har skaffat, vem har gjort den är det du? nej eller?

2010-08-01 @ 22:08:52
URL: http://emilmalm.blogg.se/
Postat av: Bloggaren

Ja visst är jag duktig? Det är mycket du inte vet om mig, som att jag tex. kan med html och sådanna svåra saker =)

2010-08-02 @ 06:41:22
Postat av: Malin "kusinvitamin" Pedersen

Men vad söt man kan vara. Både när han leker ett argt bi och danskung! love love love!

2010-08-03 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0