Skryta eller inte skryta

Jag är ju då och då inne på familjeliv och läser i forumen där och ja, jag vet att det borde man inte göra för det är överfullt med idioter men ändock! Jag tycker det kan vara lite kul att läsa om dom också, hur dom tänker och hur dom agerar i vissa situationer osv.
Bland annat läste jag ett inlägg av en arg morsa som hatade folk som skryter om sina "tidiga barn"
Ok, jag förstår villka det handlar om igentligen, det är inte så att hon är förbannad på alla dom utan det är dom där som frågar saker som: Går han än då? Då kanske hon har svarat nej och då kommer det som spöregn i ansiktet tillbaka: Ja min gick iallafall när han var 11 månader!
Dom borde slaktas det håller jag med om...men... ska inte folk med barn som går eller pratar eller målar hus tidigt få säga det alls? Hon som startade tråden kan jag förstå men alla idioter som svarade på den??
Det är verkligen som en sandlåda för vuxna där man kan mobba ut varandra och kasta sand i varandras ögon.
Nog om det! Snart är det dags för dagens promenad upp the hill from hell.
Sådär, nu är jag tillbaka och svettig som en gris i en bastu, dusch och mat nästa, vad fan ska man äta???

Kommentarer
Postat av: Miah- Mamma till Julia <3

Jo FL är som en sandlåda för vuxna.. Kikade in på din sida där. MEn de kanske inte du märkte ;-)

2010-08-18 @ 13:43:43
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0