Nya pråjlar!

För 4 år sen ägde jag inte ens en dator och nu har jag en liten minilaptop, har aldrig ägt en telefon som varit super hi-tec heller men nudu äger jag en x10 mini pro!
Vad är det som håller på att hända med mig? Hoppas det är övergående bara haha.
Vi har spanat in en soffa på jysk också, en bäddsoffa som kan vara skönt för mina syskon när dom ska slagga här. Ska försöka fixa in en bild här:
Den var väl helt ok? Sen ett nytt soffbord också som inte är lika stort som ett matbord...
Kostar just nu 4500 så det blir att spara några månader, förhoppningsvis finns den kvar sen.
Jag vill prova zumba fitness också, det ser skitkul ut, jag tvivlar ju påatt det går fort att bli vältränad men skitsamma om det är roligt!
Men hell to the no att jag betalar 600 för det, så mycket vill jag inte ha det.
Nu ska jag försöka snikra ihop nån lunch men jag återkommer med ett förhoppningsvis mer givande inlägg later...

Kommentarer
Postat av: Miah- Mamma till Julia <3

Kör danspass på friskis i stället ;-)

2010-08-12 @ 15:42:27
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0