Larmet gick före 6 idag.

Igår hade jag sovmorgon... Det hade jag inte idag. Vrålet lät som 10.000 orscher som stormade Helms Klyfta.
Så det var bara att fixa vällingen fort som fan och gå upp, nåt eftervrålsmys kunde man ju glömma.
Så nu sitter jag och skriver här medans Emil leker och försöker fota honom.
Apropå  fota så ska vi fota Alexander på måndag nästa vecka, en kompis till min bror som gör det billigt men väldigt fina bilder blir det, vi ska vara vid liljekquistaparken och lekpaken som ligger brevid.
Förstoring får jag väl fixa själv men det blir ju iallafall billigare än att gå till en fotograf som tar en miljard per bild.
Idag kommer Evan hit med sina barn, tvillingarna är väl typ 7 veckor tror jag och så kanske storasyster hänger med också som är ett och ett halvt lite drygt.
Det kanske jag redan skrev igår? jaja jag är senil ibland.
Emma kommer också hit nån gång under dagen så min plan är att fixa en vanlig paj samt en hallonpaj yaaam!
Tröttare än en båtlast vikingar som varit ute på raid sitter jag nu här och önskar att jag hade köpt fler energidrycker igår eller speed eller vad som helst, dagen kommer att bli lång som en blåval!
Blir väl mer senare om jag har nåt vettigt att printa ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0