Hurtbulle!

Jag hoppas jag blir en iallafall! Att gå ner i vikt är inte målet men att bli av med magsladdret är det. Sen om det försvinner några kilo så är det väl meningen isåfall. Jag har aldrig varit viktbesatt någonsin men det jag vill är att bli oslapp i kroppen. Jag vill kunna ha ett par jeans på mig utan att det hänger över kanten you know. Kan verka fåfängt jag vet men jag vill bara bli nöjd med mig själv. Jag skiter fullständigt i hur andra ser ut och jag jagar inte något sjukt ideal men jag vill bli sund innan jag är 40 och flåsar av 4 trappsteg.
Får se hur länge jag orkar, känner jag mig själv rätt så räcker det med att det är spöregn ett par dagar så är jag ur focus igen haha, men jag ska försöka iallafall!
Fy fan vad jag stinker gympasal nu!!! Usch vilka minnen jag får när jag tänker på idrotten i skolan, golv som skriker när man springer på det så håret i nacken reser dig och massa folk som svettas i samma rum. Är det verkligen fräscht? Tänk alla svettproppar som flyger omkring i luften och landar i ens ansikte, på ens läppar! Hell man andas ju säkert in det också!
Man ska inte tänka så mycket...
Alexander har parkerat sig i gitarrlådan =)
Nu måste jag nog gå in i tvagen innan anticimex ringer på dörren och undrar om det är något som ligger och ruttnar härinne...

Kommentarer
Postat av: emil

haha fyfan va roligt att du använde ordet tvagen så jävla rätt! :D

2010-08-14 @ 01:33:52
URL: http://emilmalm.blogg.se/
Postat av: Bloggarn

Men självklart, man måste ju slänga med gammalt lingo ibland också =)

2010-08-14 @ 08:00:51
Postat av: Nina, mamma till Hugo,Max & Vincent

vilken sötnos :) Hur gammal?

2010-09-07 @ 14:59:51
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0