Gosig unge: Bästa unge!

Jag måste bara säga det, han har varit så go idag o kramig! Han brukar ju vara som en hal fisk när man ska försöka gosa med honom, han har inte tid med det men idag fick jag kramas och han har kommit och satt sig i mitt knä hela dan.
Sånt kan jag leva på dom dagarna han är jobbig och jag bara skulle vilja gå ut genom dörren.
Nackspärr har jag haft idag också, jag orkade inte ens diska klart allt för det gjorde så ont. Tur att Emma kom hit just idag o hjälpte mig lite med Alexander, hon är den bästa vän man kan ha! Om alla hade en sådan vän så skulle det inte behövas så mycket antideppresiva piller i omlopp kan jag säga.
Nu ska jag försöka dra in min nackspärrade kropp på toa....

Kommentarer
Postat av: Emma Burgerstone

Naaaaaaaaw va gullig du är fina gullet :) love ya!!!!

2010-08-04 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0