Good riddance...

Hoppa och skit så länge hängslorna håller!
Det finns verkligen så mycket idioter i denna värld, jag kan säkert räkna upp 100 pers i falun/borlänge som jag inte tål över huvud taget och ironiskt nog umgås ofta dessa med varandra också...
Som en person här tex. Ser ut som en fet gris, älskar att trycka ner andra och bossa omkring, säkert pga detta faktum att hon är fet och ful. Nu kanske ni tycker att jag är taskig som kallar henne fet och ful men det skulle jag aldrig göra om hon inte var så ful på insidan som hon är.
Hon har en kille också som ser bra ut och är en såndäringa "för snäll" kille, ja självklart behandlar hon honom som en omyndigförklarad. Usch!
Sen avskyr jag också folk som ska vara så jävla over the top hela tiden och fejkar klaustrofobi föratt dom befinner sig i en stad längre än 3 månader.  Dom vill liksom vara så speciella och intressanta så det blir löjligt. Vad hände med att bara vara den man är? Det är väl coolt det om något, att våga visa sig på riktigt, blotta sig liksom. Nej fan, nu ska det vara så himla pretto så jag spyr rakt ut. Man ska vilja åka runt jorden och packa sallad och sånt föratt vara en spännande människa. Skulle man vara nöjd med att bo i Sverige där man är född och ha ett bra jobb där så är man lika intressant som Göran Perssons liv med systembolagets direktör.
Det är en sak att vara en sådan människa om man nu är det på riktigt och inte föratt andra ska tänka: wow henne/honom skulle jag vilja vara.
*kräks*

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Håller med dig till fullo. Har tänkt samma tanke själv så många gånger. Var den du är och lev som du vill. Inte som alla andra vill att du ska vara. Har någon problem med hur jag lever mitt liv så har den större problem än mig. Tack för ordet kära Sara.

2010-08-08 @ 14:49:51
URL: http://jokerjojjee.blogg.se/
Postat av: BLoggarn

Ja men eller hur! Folk är så skitnödiga nuförtiden. Ibland är det skönt o bara kräkas ur sig lite =)

2010-08-08 @ 18:46:15
Postat av: Skorpan

Jag hade kunnat skriva det där inlägget själv :) och jag vet precis vem du syftar på när du skrev om idioten som tror att h#o är bättre än andra för att h#n får panik av samma place länge..

2010-08-09 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0