Female problems

Usch va det är pissigt att ha mens. Det förstör verkligen allt, man får finnar, blir fetare (om så endast för stunden) har ont i magen som är uppsvälld till 4dubbel storlek, humöret dalar och man kan börja grina när man står och diskar pga att ens unge inte vill sluta skrika vad man än gör.
Ja jag pratar av egen erfarenhet och det är denna dag jag pratar om.
För första gången i sitt liv så vägrade Alexander sova middag, förut har han som minst iallafall sovit en halvtimme. Detta resulterade i ett supergrinigt barn och en väldigt rymningsbenägen mamma.
Efter mycket om om men fick jag honom att somna föratt han efter en timme skulle vakna gallskrikandes.... då var det nära att jag packade en väska och gick men eftersom det är mindre ok så stannade jag hemma och gjorde allt i min makt föratt han skulle lugna ner sig. Panodil ifall han hade ont någonstans, välling, mys, lek, mera mys i soffan, sång, gunga, ja you name it.
Efter allt detta blev jag lite less och tog upp honom från golvet för 384 gången, satte honom i knät återigen och sa, nu räcker det, såså såså bestämt och höll honom i ett fast grepp, inte hårt men bestämt och tro på fan.. ungen lugnade ner sig! Wow! Så satt vi så och kramades ett bra tag innan jag provade att lägga honom igen och han somnade!
Jag trodde aldrig att han skulle gå med på det och han gör det ännu i skrivande stund.
Lika var det inatt, vaknade och grät och blev mer och mer arg vad vi än gjorde. Undrar vad det är frågan om?
Nån med erfarenhet får gärna skriva kommentar.
Trots detta är han det finaste jag vet på jorden, helt sjukt vilken kärlek man känner till sitt barn.
Det finns inte många andra som kan få mig att skratta 2 sekunder efter att jag varit nära att gå hemifrån.
Nu är det csi som gäller
over and out.

Kommentarer
Postat av: kånungen på allt, till och med barn!

Jag brukar sätta min son på axlarna när han skriker åt allt, sen brukar jag leka tjuv och polis sen brukar jag lägga han och han har ju somnat 100% av gångerna jag har lagt han och inte mamman har gjort det så. ööööhhhhh fåååååååå seeeeeee hääääääär nuuuuuu jaaaaaaaaa jag är kungen! PS. det heter bara out inte over and out, amerikanska filmer suger för att dom säger over and out


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0