Ännu en dag på fortet

hur kan han sova trots att stormfemman härjar????
Hur kan man sova när Alejandro drar runt som en tornado????
Såhär äter Alexander sin macka, jag får inte göra den i småbitar heller.
Jag har funderat och funderat, ni som läser min blogg får gärna komma med synpunkter (om det nu är nån som läser vill säga)
Jag har funderat på att börja med gi-metoden. Jag tycker det verkar vara effektivt och jag vill gå ner mina gravidkilon nu, det är 6 kvar så jag måste dra till me nåt. Ja sen måste jag ju sluta äta toblerone till frukost och sånna där grejjer men det fixar jag.
Det är bara ett problem som jag ser det, Pasta...min kära vän pasta... hur ska jag klara mig utan den? Man kan ju kanske unna sig en dag varannan vecka eller nåt? Jag tycker ju om bulgur o sånt så jag får väl prova.
6-8 kilo skulle jag vilja gå ner och igentligen vill jag träna också men jag har ju noll karaktär så det lär väl inte hända....

På måndag nästa vecka ska Alexander bli fotad av en som har riktigt kamera o grejjer, vi ska vara i liljequiska och lekparken brevid, sen får jag skicka in dom själv på förstoring men det är det ju värt =)
Nu gafflar min son om nån mamma mamma mamma jag tror det är mig han menar så jag ska väl ta reda på vad han vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0